Nejnovější

It’s just a prank, bro! Češi přichází na chuť žertům se zlatokopkami i randěním

Zdroj: Filthy Frank/Amanda Organ@Pinterest.com

GLOSA: Národ český má humor v krvi, to je jasné každému, kdo kdy vstoupil na tuzemský internetový prostor. Ať už se jedná o klasické anekdoty nebo reakce na krizové situace, které přichází rychleji než oficiální vyjádření autorit. Nová data ukazují nárůst popularity další oblasti humoru: pranky. Nebo praktické žerty, pro ty z vás, kterým nevoní anglicismy.

Zcela upřímně, rostoucí obliba pranků v ČR nás nepřekvapuje, vzhledem k tomu, že současná garnitura hází jedno vtipný nařízení za druhým. A desátý posudek na dotace na toustový chleba z Penamu? No to je přeci legranda, že se musíte za trestní oznámení popadat!

Ale vážně, máme data! Server OnBuy.com provedl analýzu vyhledávání pranků na YouTube. Zda nemají nic lepšího na práci zůstává záhadou. Každopádně porovnali vyhledávání pranků z různých evropských zemí a Češi vyšli na úžasném… desátém místě. A není to málo, Antone Pavloviči?

Žebříček sestavil server OnBuy.com

Trénink na prvního Máje

Nezoufejte, tentokrát Západ doženeme, a ne jen v číslech nakažených koronavirem! Jistě, 10 600 unikátních vyhledávání videí měsíčně není moc. Taková Francie, která se umístila první, jich má víc jak 77 000. Co kdybychom to ale přepočítali na vyhledávání na osobu, aha? Komplikovanými a zaručeně nepřesnými výpočty zjistíme, že ve Francii to dělá 1 vyhledávání na 864 občanů, zatímco v ČR… 1 vyhledávání na 944 občanů. To není výhra, ale zase jsme tomu Západu o něco blíž.

A jaké typy pranků se vyhledávají? Dominují vyhledávání typu “date prank”, “kissing prank” nebo “gold digger prank”, v ČR konkrétně první uvedený typ s více než 4 800 vyhledání za měsíc. Lze tedy s jistotou říci, že Apríl se stává oficiálním tréninkem na 1. Máje, ať už chcete vyběhnout s aparátčíky na Prvomájovém průvodu nebo trénovat líbání pod třešní. Zároveň se tím dá vysvětlit vysoká rozvodovost v Česku, protože lásku a vztahy asi spousta Čechů bere jako strašnou bžundu.

Profesionální aprílová analýza si žádá nějakou pointu závěrem. Protože ta data ale sedí, je třeba vydat se jinudy. Server OnBuy.com data zaslal s tím, že by moc ocenili, kdybychom sem přicmrndli link na jejich stránky, aby měli vyšší trakci. Takže hádejte, co neuděláme? Ha, you just got pranked!

Martin Klose
Martin Klose (Články)
Student mediálních studií na FF UP, pseudofilozof, introvert a latentní mizantrop, co rád používá fajnová slovíčka. Všeobecně charakter, kterého si pozvete na párty jen proto, aby umyl nádobí.

Napište komentář

Váš e-mail nebude publikován.


*