Nejnovější

Čeká Daniel Křetínský bejbíska? CNC zaplatilo stamiliony za Mimibazar

GLOSA – Mediální dům Czech News Center, který většinově vlastní čeští miliardáři Daniel Křetínský a Patrik Tkáč, koupil letos v červnu internetový portál Mimibazar. Bývalý majitel Bohdan Škoda si totiž po zhlédnutí všech „mimibizarních“ receptů a novotvarů nejspíš málem hodil mašli a tak od svého Frankeinsteinova monstra dal ruce pryč.

Ztělesněné internetové peklo, které shodou okolností nese stejný název jako jeho méně drastická darknetová obdoba, kde se obchoduje s nemluvňaty, není třeba dlouze představovat. Internetové diskuze, všetečné rady do života a recepty, za které by se nemusel stydět ani Láďa Hruška, jsou v Mimibazaru na denním pořádku. České maminy (a teď nemám na mysli ty ze serverů pro dospělé) totiž mají staronovou fetiš. Vymýšlet co nejvíc degradující přezdívky všem členům své rodiny a prznit češtinu, což je snad vstupní kritérium do světa miminek a maminek.

Maminkovský argot obsahuje patvary typu „tvořilka“, „bydlenka“ a „vařilka“. Že si neumíte pod těmito pojmy nic představit? Nevadí, zde přichází malý přehled hodností maminek.

Tvořilky mají povětšinou na starost plnění rubriky Návody. Vysvětlí vám, proč vyžehlit zmoklý sešit, jak poskládat adventní kalendář z ruliček od toaletního papíru, nebo jak obšťastnit manžu svými kreativními výblitky (pardon, výtvory), mezi něž patří jejich ratolesti upravené Photoshopem a obscénní figurky ze salámu. Bydlenky se postarají o „improvizaci v koupelně“, ať už je tím myšleno cokoliv.

A vařilky? Kapitola sama pro sebe. Tyto velmi zdatné a hyperkreativní ženy se své kolegyně soustavně pokouší otrávit slaným karamelem, bramborovou vánočkou a rajskou z kečupu. Vše výše zmíněné by vás ale nemělo překvapovat. Musíte si totiž uvědomit, že se nacházíte na stránce, kde v bazaru můžete vedle inzerátu nabízejícím „džíny pro mimíska“ spatřit erotické prádlo. A to nepřeháním.

Zdroj: https://www.mimibazar.cz/nove_fotografie.phpstrana=27&order=1&hltext=pr%C3%A1dlo

Jestli jsou rudé podvazky určeny mimískovi či tchýňce nechám na vás. Ani jedno není příjemná představa.

Novorozený bejbísek v Křetínského rodině

Pokud vám z předchozího odstavce krvácí oči, jistě oceníte změnu mého vyjadřování. Koneckonců to bylo nutné zlo, které mi pomohlo poodhalit atmosféru nejoblíbenějšího fóra absolventek Vysoké školy života. Co ale CNC v čele s Danielem Křetínským a Patrikem Tkáčem? Proč mají zájem o giganta na poli dětského oblečení a doplňků pro domácnost? Těžko odhadovat, nicméně to není první případ bizarních médií CNC. Mimochodem, podle expertů vyplázla společnost CNC za mimibazoš něco mezi 240 až 360 miliony korun.

Mimibazar navazuje na naše další online projekty jako maminka.cz, ženy.cz, bleskprozeny.cz a další,“ říká generální ředitelka a předsedkyně představenstva CNC Libuše Šmuclerová. Znalým není třeba připomínat, že dále vlastní tiskoviny typu Blesk či Aha!.

Možná se naši milí miliardáři rozhodli stát monopolem v oblasti vzdělávání nevzdělaných lidí. Nebo pobavení nevzdělaných lidí. A nebo v čemkoliv jiném. Třeba se v Blesku naše babičky brzy dočtou jak se stát správnými bydlenkami a vařilkami. Kde končí tradice, tam začíná inovativní pojetí naprostého dna. Zapomeňte na babiččinu bábovku, teď už jen jogurtové knedlíky! Smutným faktem je, že Blesk „se pyšní“ titulem nejčtenější deník v Česku a Mimibazar má přes milion zaregistrovaných uživatelů. Abych Mimabazaru úplně nekřivdil, můžu vyzdvihnout, že… podporuje ženy a… oslavuje mateřství? Asi tak nějak.

Napište komentář

Váš e-mail nebude publikován.


*