Babiš sestavuje vládu, Facebooku vládne #metoo a Lidl má v akci Tuzemák
Máme po volbách a jaký je aktuální stav? Kalousek už nevede TOP 09, Stropnický nevede Zelené. Jinak je v Čechách nuda na vsi. Změní se něco po volbách? Bude chleba levnější? Chleba ne, ale máslo ANO. Je to veliký úspěch strany a vlády.
Lidl (ten obchod, který slušní Češi bojkotují) má v akci Tuzemák, který nám zakázala zlá a ošklivá EU/Brusel. Pro každého správného vlastence nastala krušná chvíle. Tuzemák jako symbol protestu proti Bruselu, ale zrovna je v obchodním řetězci, který sem dováží černé migranty a odstraňuje kříže? Naštěstí je tady pan Okamura a ten se jako místopředseda poslanecké sněmovny nezapře. Ten řekne, co cítí a myslí si mlčící většina. Potřebné informace mu dodá spolustraník Koten s indiánským jménem „sdílím předpovědi české babičky a ruku do mikrovlnky už znovu nedám.”
Mezitím nám každý druhý den všemocný internet ukáže nový zdrcující #metoo post. Všichni se skupinově pohoršíme, odsoudíme, dáme smutný lajk a poté sdílíme oblíbenou písničku nebo bulvár. Svých 5 minut slávy a 100 lajků si k #metoo postu dostala. Co chceš víc? Rozproudit diskuzi na téma „svět je zlý a proč já?“ Naivka. Někteří internetoví odvážlivci ještě zariskují komentář – byl nahlášen trestný čin na příslušná místa? Sebevrazi tihle bílí muži. Kilometrové komentáře, statusy a hle, lidé v Turecku, kteří ti šijí tričko z tvé oblíbené Zary, nedostali zaplaceno. Nevadí, nemůžeš zachránit všechny. Tento týden tvůj internetový svět řeší sexuální obtěžování. Špatné pracovní podmínky jsou v plánu až příští týden. Musí o tom nejdříve napsat v Respektu, Deníku Referundum a A2larmu. Potom teprve můžeš vyrazit z tepla svého domova a s kávou bez cukru bránit utlačované. Jinak to nejde, pochop to.
Takhle nás míjejí týdny a měsíce v zajetí svítících obrazovek. Změní se něco a ty se změníš? Nebo si jenom změníš profilovku a budeš si stále prohlížet, co je nového v timeline?
Napište komentář