Nejnovější

Internetovému alteregu OVB hrozí žaloba

Že je internet zaplněný fake profily celebrit, pěkných žen, či zvířat, o tom víme všichni. Tvůrci těchto vláken většinou trollují pro pobavení a sem tam jsou některé jejich vtipy i skutečně vtipné. Co se ale stane, když ironie udeří na pojišťovací mystérium OVB?

(Je nám líto, ale OVB buď zvítězilo anebo si autor řekl, že mu to za pláč dospělých lidí nestojí a tak profil již není nadále aktivní. Za celého Houpacího Osla smekáme papírové čepice a držíme palce do budoucna. Zbytek článku tedy není aktuální, ale pro zachování vzpomínky jej zde zanecháváme v plném znění. <- pozn. red.)

Dostanete e-mail. Fakticky děsivý e-mail. Pisatel v něm vyhrožuje žalobou v případě, že svou internetovou činnost neukončíte. Jenže vy s ní nemáte nic společného. Přesně tohle se stalo studentům marketingu na Karlově univerzitě. Je to asi jako když vás ruští vymahači vytáhnou na balkón a hrozí, že vás z něj hodí dolů, jenom proto, že se jmenujete Novák a nějaký Novák jim dluží prachy. Takový ruský vymahač se svou stereotypní podobou prakticky příliš neliší od vymahače z OVB, až na to, že teda asi nebude chodit v obleku z maturiťáku a bude mu víc než 25.

Co je OVB? Asi dobře víte. Pokud ne, stačí dvě minuty googlit. Dočtete se o diskutabilních, mlžících praktikách (za které by se nestyděl ani Leonardo alias Vlk z Wall Street), o neefektivnosti spolupráce, podvodech, neodbornosti pojišťovacích agentů atd. Zkrátka jde o firmu s německými kořeny, která sází na neinformovanost a čecháčkovství jak svých klientů, tak zaměstnanců, vytváří v jejich hlavách strach a nabízí na něj řešení ve formě pojistky.

Každopádně zpět k tématu. Nedávno „někdo“ vytvořil falešný, satirický OVB účet na twitteru a ten rychle získal na popularitě (odkaz: https://twitter.com/ovbfinance). Docela přesvědčivě a humorně jsou zde nastíněny některé metody OVB a charakteristiky zaměstnanců. Za redakci Houpacího osla má tento vtipálek palec hore a kdyby se někdy chtěl přidat k nám, ať se ozve, rádi s ním poklábosíme a dáme mu možnost se vyjádřit.

A proč ho máme tak rádi? No jednoduše proto, že někoho donutil k pláči. V tomto případě je to Dušan Pavlů, ředitel marketingu a PR OVB, který se strašně čertí kvůli údajnému poškozování firmy. Podle stejné logiky by mohl zažalovat celé internety, protože o OVB nikde nenajdete ani slabý náznak kladné zpětné vazby (pokud ji tedy nenapsali sami zaměstnanci na firemním meetingu). Ještě lepší je, že se pan Pavlů schovává za argumenty typu „Nám na twitterovém účtu OVBfinance vadí to, že autoři nemají odvahu se pod své hlášky podepsat a schovávají se za roušku anonymity,“ a „Fakt, že při tom jednoznačně zneužívají naše logo a název, je vedlejším efektem tohoto slabošského přístupu.“ Jo, takže konstatování, že OVB je jenom snůška podvodníků s tím asi nemá vůbec co dělat…

Bohužel, pro OVB je to boj s větrnými mlýny, protože se nikdo kopáním do vzduchu nebude zabývat. Taky by to pro pojišťováky mohl být konečně počin pro ukončení činnosti, čehož se ale nejspíš nedočkáme. Pozitivní na tom všem je, že díky medializaci problému se snad OVB dostane do širšího povědomí a lidé si na tuto armádu falešníků dají větší pozor. Média tedy opět prokázala, že svou činností tak nějak zastupují hlídacího psa společnosti. Haf Haf!

Zdroj:http://byznys.lidovky.cz/falesny-twitterovy-ucet-si-utahuje-z-poradenske-firmy-ovb-pan-/firmy-trhy.aspx?c=A150127_104621_firmy-trhy_jzl

Daniel Galuszka
Daniel Galuszka (Články)
Student žurnalistiky na FSV UK (předtím FF UP), zakládající člen Houpacího Osla, nepopulární spisovatel, špatný publicista a neznámý scénárista. Občas dělá facebooky, jinak je jeho hřištěm Pískoviště.

Napište komentář

Váš e-mail nebude publikován.


*


Rozhoupali jsme se k nové publikaci. Objevte s námi Svět 3.9 Koupit